luni, septembrie 19, 2005

WebCEO

Cred ca fiecare in "jocul" acesta dupa o anumita perioada de timp isi defineste singur instumentele. Eu am o intreaga colectie de instumente care imi satisfac fiecare nevoie a jocului. Si sincer sa fiu, imi vine tare greu sa fac inlocuiri atunci cand descoper un nou intrument, mult mai performant pentru o anumita activitate. Insa cum dorinta sau tendinta de perfectionare nu ma lasa sa nu caut permanent noi intrumente pentru activitatile mele web imi aloc in fiecare zi o scurta perioada de timp pentru acest lucru. Astfel am gasit WebCEO - un program excelent in activitatea de optimizare / promovare care vine gratuit (FREE). Ce face? Promovare: te ajuta sa gasesti cuvintele cheie, sa-ti optimizezi paginile in functie de cuvintle chei alese, iti include site-ul in numeroase motoare de cautare, iti arata ce site-uri au link-uri catre pagina ta. Iti analizeaza site-ul si iti spune ce erori exista si multe altele pe care merita sa le descoperiti.

Niciun comentariu: